سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ هواداران عدالت وتوسعه شهرستان دورود


لینک دوستان

دورود نیوز
عطر یاس (فیض اله امامی)
خورشید لر

لوگوی دوستان


تعداد بازدید

v امروز : 4 بازدید

v دیروز : 0 بازدید

v کل بازدیدها : 38456 بازدید

مطالب قبلی

86/6/12 :: 1:59 عصر

 

شیر بیشه حزب الله


نوشته های دیگران ()

86/6/12 :: 1:51 عصر

منتظر خبرهای داغ ودسته اول باشید


نوشته های دیگران ()

86/6/11 :: 8:3 عصر

بسیاری از تاکسی‌ها درشهرستان دورود به رغم دریافت سهمیه روزانه بنزین، خدمات دهی مناسبی در زمینه جابجایی مسافران ارایه نمی‌دهند.

در شهر ‪ ۱۲۰‬هزار نفری دورود ‪ ۴۵۰‬دستگاه تاکسی رسمی وجود دارد که تراکم مسافران درایستگاهها نشان‌دهنده این موضوع است که این وسایل به وظایف خود در قبال مردم عمل نمی‌کنند.

یک شهروند به خبرنگارایرناگفت: اختصاص روزانه ‪ ۲۷‬لیتر بنزین به تاکسی‌ها به این منظور است که کار جابجایی مسافران درون شهری بخوبی انجام شود.

"الله‌رحم حیدری" افزود: شماری از رانندگان این وسایل سهمیه بنزین را دریافت می‌کنند اما سرویس دهی نکرده و مردم باید درایستگاهها لحظه شماری نمایند.

وی طرح سهمیه بندی بنزین را به نفع مردم و کشور دانست و از رانندگان تاکسی‌ها خواست مسوولان را دراجرای این طرح بزرگ یاری کنند.

شهروند دیگری گفت: طرح سهمیه بندی بنزین به نفع تاکسی داران شده است.

"محمد احمدوند" افزود: مسوولان مطمئن باشند که تخصیص بنزین سهمیه‌ای به برخی تاکسی‌ها هیچ مشکلی را از مردم حل نمی‌کند و تنها منبع درآمدی برای این افراد شده است.

وی اضافه کرد: پیشنهاد من به مسوولان این است که سهمیه بنزین روزانه این قبیل تاکسی‌ها را کاهش دهند.

یک شهروند دیگر باانتقاد از عدم نظارت بر وضعیت حمل و نقل درون شهری دردورود گفت: هرساله رانندگان تاکسی برای افزایش کرایه پیگیری می‌کردند امااکنون اگرهمین کرایه فعلی را هم کاهش بدهند برایشان مهم نیست چون‌بیشتر آنها با نادیده گرفتن حق و حقوق مردم، اگر بنزین فروشی نکنند دنبال مسافر دربستی می‌گردند.

یکی از رانندگان تاکسی گفت: درحالی که نرخ همه اجناس اعم ازمواد خوراکی و یا لوازم یدکی خودروهاافزایش یافته کرایه تاکسی‌ها نسبت به پارسال هیچ تغییری نکرده است.

"علی‌رضا بهرامی" افزود: برای برطرف شدن مشکلات فعلی تاکسیرانی دورود لازم است درصدی به نرخ کرایه‌های فعلی افزوده شود.

مسوول واحد تاکسیرانی دورود گفت: مشکلات فعلی تاکسیرانی دراین هربه نحوه غلط واگذاری این وسایل در گذشته بر می‌گردد.

"بهمن راهدار" افزود: متاسفانه بیش از ‪ ۹۰‬دستگاه ازاین تاکسی‌ها بدون هیچ ضابطه‌ای به برخی اهالی‌ساکن در روستاهای اقماری واگذار شده که‌اغلب کشاورز هستند و یا شغل دیگری دارند.

وی اظهارداشت:این افراد با پارک کردن تاکسی‌ها درمنازل ویااراضی‌کشاورزی از سهمیه بنزین اختصاصی به نحو دیگری استفاده می‌کنند.

راهدارگفت: براساس بررسی‌هایی که صورت گرفت ‪ ۸۵‬دستگاه تاکسی که سهمیه می گرفتند اما کار نمی‌کردند برای باطل کردن کارت سوخت به تعزیرات معرفی شدند.

مسوول واحد تاکسیرانی دورود گفت: تصمیم براین است که کارت سوخت کلیه تاکسی‌های شهری را جمع‌آوری و واحد تاکسیرانی با حضور در جایگاههای سوخت اقدام به تحویل بنزین به این وسایل نقلیه نماید.

همچنین‌امام جمعه دورودگفت: تحویل سوخت تحت عنوان سهمیه به تاکسی‌ها هیچ مشکلی رااز مردم حل نکرده است.

حجت‌الاسلام "حسین رجایی‌پور" افزود: اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در شرایط فعلی کشور لازم و ضروری است اما می‌توان بااندکی تدبیر ونظارت دقیق مشکلات را کاهش داد.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دورودگفت: هیچ مشکلی درتامین سوخت برای جایگاهها نداریم.

"محمد موسوی" افزود: مشکلات فعلی حمل و نقل درون شهری از وظایف شهرداری و دیگر مسوولان اجرایی است.

وی در عین حال از رانندگان تاکسی خواست با رعایت قانون زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح سهمیه‌بندی بنزین را فراهم نمایند.

در سطح شهر دورود ‪ ۴۵۰‬دستگاه تاکسی و حدود ‪ ۳۵۰‬دستگاه خودرو شخصی کار جابجایی مسافران را برعهده دارند. ک/‪۴‬


نوشته های دیگران ()

86/6/11 :: 7:45 عصر

تا کسی رخ ننماید نبرد دل زکسی
دلبر ما،دل ما برد و به ما رخ ننمود.....


نوشته های دیگران ()

86/6/11 :: 6:44 عصر

پاسخ مردم را چه باید بدهند؟

مردم راست می گویند دمدمه های صبح که از شهرها و روستاهای مجاور وارد دورود می شویم غبار متراکم شهر را پوشیده است و خود به خود آدم دلش برای ساکنان شهر دورود که هوایی چنین آلوده مصرف می کنند می سوزد در نیمه های شب این وضع بد تر می شود چند تن از افسران و سربازان نیروی نظامی که در کلانتری ۱۲  دورود دیوار به دیوار کارخانه سیمان حرفهای شنیدنی می زنند از زمانی که هوا تاریک می شود و فیلترهای کارخانه سیمان به خاطر این که پول کمتری در قبال دریافت  برق  بپردازند خاموش می شود ساکنان محلات اطراف کارخانه که دل پر خون دارند می گویند شاهدیم که کارخانه با تمام قوا و بدون استفاده از فیلتر شروع به کار می کند و ما شاهد تنفس کودکان چند ماهه و چند ساله که از ریه های بسیار ضعیف و آسیب پذیر بر خوردارند هستیم و تنها آه می کشیم.

امروز لیستی از افرادی که اخیرا به استخدام کارخانه سیمان درامده اند و ارتقا شغلی گرفته اند به دستمان رسید باور کنید عجیب بود اما واقعیت داشت نام فرزندان یا بستگان نزدیک برخی از مسولین شهرستانی و حتی کشوری در میان انها می درخشید ! یعنی مدیران سیمان در تعامل با مسولین هستند.روزی برای مصاحبه ای با یکی از مدیران سیمان به دفترش رفتیم او با صراحت از تغذیه برخی از مسولان سخن گفت آن روز ما  متوچه موضوع نشدیم و آن را تنها یک بلوف به حساب آوردیم ...!!قصه آنجاست که برخی از مسئولان سیمان خود را منتسب و منتصب دولت عزیز عدالت و محورورز و دشمن فساد اقتصادی و تبعیض می دانند ؟ راستی به مرده بگویم اینها توهم است !

                                            

                        محمدرضا عادلی خبرنگار روزنامه کیهان شهرستان دورود


نوشته های دیگران ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS  v

درباره خودم

وبلاگ هواداران عدالت وتوسعه شهرستان دورود
داریوش قایدرحمتی
این وبلاگ اماده برای نظرات وانتقادات شما می باشد

لوگوى وبلاگ

وبلاگ هواداران عدالت وتوسعه شهرستان دورود

پیوندهای روزانه

template designed by Rofouzeh